ápr
27

Az utobbi napokban egyre tobbszor tor ram az erzes, hogy hat bizony ez a kis kiruccanas mar valoban nem tart soka. Tegnap elmentem az olaszokkal egy Wok wok nevu kis etterembe/kajaldaba itt a szomszed utcaba. Eletemben eloszor ettem ilyen helyen, es egeszen erdekes volt. Kozben jokat beszelgettunk, szoba kerult a mult heti repterzarlat meg ugy altalaban az utazas, es Alberto kitalalta, hogy mi lenne, ha inkabb busszal mennenek haza Olaszorszagba. Francesca szemmel lathatoan nem orult az otletnek, de meg ezt is olyan viccesen adtak elo. :)

Aztan beszelgettunk arrol, hogy mennyit isznak a finnek. Mondtam nekik, hogy az is lehet, hogy csak azert erzekljuk soknak, mert a finnek nem az otthon maganyaban kortyolgatjak a maguket, hanem eljarnak a kocsmakba, es ott torkollik fektelen ivaszatba az este, es igy latvanzosabb is a dolog. Nem vagyok meggyozodve, hogy sokkal tobbet innanak, inkabb mast es mashogyan, sokkal latvanyosabban.

Mondjuk az egesz kulturajukat jobban athatja ez az ivos dolog, es persze az agresszio meg az eroszak, bar nem olvastam a Kalevalat, de allitolag abba eleg komolyan bele van szove ez a vonal. Ha valamelyik muveltebb olvasom tud errol valamit, kommentelje be. :) Koszi!

Ma meg voltam annal a szervezetnel, akitol berlem a szobam, es leadtam a felmondo szerzodest. Furcsa volt. Valahogy most mar sokkal megfoghatobb, hogy hamarosan tenyleg vege az egesznek.

Pentekre meg szulinapi reggelizest szervezek, mert ugy lesz a Vappu, es ez tunt az egyeduli idopontnak arra, hogy par embert osszetrombitaljak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr61956358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.04.27. 21:41:39

ebben nincs semmi vicces
süti beállítások módosítása