máj
30

all my bags are packed

| Szerző: gigoca | 10:57 pm

Nos hát. Elérkeztem az utolsó estéhez. Először is köszönöm szépen a kitartó figyelmeteket! Nagyon jó volt érezni, hogy azért, mert székhelyem 1600 km-re tettem, az otthoniak nem feledkeztek meg rólam! Köszönöm!!! Ezt a naplót itt most befejezem.

Az utolsó napomon elbúcsúztattam a lányokat, amely búcsú elég furcsára sikerült. Nagyon be voltak sózva, hogy mennek Oroszországba, és mikor megjött értük a kisbusz, Diana fogta magát és se puszi, se pá, beugrott a buszba. Úgy másztunk utána elköszönni. Furcsa érzés, mondja persze az ember, hogy see you meg hogy i will visit you/visit me in Hungary, de azért tudjuk, hogy reális esély, hogy soha többet az életben nem látjuk egymást. :-/

Aztán megebédeltünk Annával, de sajnos én akkorra már újra elég rosszul éreztem magam, úgyhogy ebéd után lefeküdtem aludni. 4 órát aludtam, de utána már sokkal jobban éreztem magam. :) Volt elég erőm ahhoz, hogy nekikezdjek az elpakolásnak. Szerencsére nincs sok cuccom, elnézve azokat, akik egy éve laknak itt, pláne. Nekik nagyon sok szajréjuk volt. Este aztán vacsoráztunk Annával, akiről kiderült, hogy hívő katolikus, és ma is volt templomban, és önkénteskedik is otthon ezen a területen. Nagyon haladó szemmel áll hozzá az egyházhoz, és teljesen egyetértett velem abban, hogy amíg ennyire konzervatív módon fog mindenhez hozzáállni az egyház, addig nem lesznek újabb hívei.

Aztán vacsora után takarítás. A lányok hagytak nekem tisztítószert, ami tök jó volt, mert így nem kellett venni. :) Igen ám, de felmosószett vagy ilyesmi már nem volt, egyedül egy 15×15 centis kis takarítószivacs állt a rendelkezésemre. Először is felsöpörtem, lenyaltam a port a bútorokról. Aztán elcsakliztam a tusolóból azt a szerkezetet, amit ezidáig uszodákban láttam, olyan, mint egy ablakpucoló szerkezet, csak a földre való. tudjátok, amivel húzkodják össze a vizet a csempéről. Na. Fogtam, lefújtam a földet a tisztítószerrel, utána csepegtettem kis vizet rá, és végül ezzel a huzigálóval összegyűjtöttem a koszos vizet, és kész! Csak egy kicsit kellett utánatörölgetni. :)

Holnap reggel visszaviszem a könyvtári könyveket, elmegyek a boltba venni a maradék pénzemen gumicukrot, aztán összeszedem a dolgaim, 11 után elindulok a TOAS-ba a kulcsokkal, és végül 12.15-kor felülök a buszra. Aztán meg a repülőre.

 

És hazamegyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr282043589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása