feb
25

Hóbuckák

| Szerző: gigoca | 1:11 pm

Azt nem említettem, hogy esett újabb 5-10 centi hó a héten. Reggelre mindig eltakarítják és leszórják a kavicsokat, de azért az nem semmi, hogy a pár hete teherautókkal elszállított hóbuckák újra itt díszelegnek, mintha semmi sem történt volna.

Akkorák ezek a buckák, hogy az előbb, mikor jöttem haza, simán nem láttam a bucka mögött jövő autót, és majdnem kiléptem elé. Én is elég hülye voltam, mert élveztem, hogy süt a nap hétágra...

Szóval irtózatos 2-3 méter magas buckákat képzeljetek el. :) Nem semmi!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr1001789370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása