feb
25

Nokia

| Szerző: gigoca | 1:15 pm

Tamperéhez közel fekszik Nokia, ami egy város, és innen indult világhódító útjára a márka. Gyártottak cipőt is, azt hiszem ilyen típusban, meg persze elektronikai kütyüket, és hát ugye a mobiltelefon...

Azon gondolkodtam ma ebéd közben, ahogy körülöttem pittyegtek a Nokiák, hogy milyen lehet itt a tampereieknek, hogy a telefonod márkája Nokia.

Érted, mintha nekem, a békéscsabai lánynak az lenne a telefonmárkám, hogy Gyula.

 

Tök röhejes. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr131789378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keria 2010.02.26. 17:33:18

Nekem Nokia a gumicsizmáiról ismert. Gyula és Csaba pedig a kolbászról, az sem sokkal jobb :P

gigoca 2010.02.27. 14:19:24

Igen, a Cipőmúzeumban láttam Nokia márkás gumicsizmát!
A kolbász pedig igenis szuper, ilyen alapon Makó is ciki a hagymával... :)
süti beállítások módosítása