máj
17

| Szerző: gigoca | 12:58 pm

Egyre jobban cserélődik ki a kollégium lakossága. Azoknak a helyére, akik májusban elmentek, egy-két hetes turnusban jönnek újak.

A tegnap esti vacsorázáson egy csomó új pletykát is megtudtam, hogy kivel mi történt itt a kollégiumban az elmúlt 5 hónap alatt. :)) Rá kell jönnöm, hogy nagyon sok dolog történt itt a folyosókon, a mosókonyhában(!), a konyhákban, a szobákban, míg én jó eséllyel a szobámban csücsültem és prüntyögtem.

Egyébként tegnap este volt először olyan érzésem, hogy végre úgy tudtam társaságban megnyilatkozni, viccelni, ahogy szeretnék, hogy tényleg ki tudtam fejezni magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr782009846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerdesek05 2010.05.17. 14:01:50

mi történik a mosókonyhában?:)
és miért prünytögsz ilyenkor?

vidra84 2010.05.17. 16:26:03

mi az hogy "prüntög"?
süti beállítások módosítása