jan
19

Újabb kalandok

| Szerző: gigoca | 6:39 pm

Az előbb sikeresen kizártam magam a szobából.

A mosdóba akartam kimenni kezet mosni, és ahogy kiléptem a szobából, összefutottam a szomszéd lánnyal, hogy végképp esélyem se legyen emlékezni, hogy nálam van-e a kulcs vagy sem.

Ugyanarra mentünk, mikor kiesett a kezéből a kulcs, az én agyamba meg belenyilalt a felismerés, hogy szépen ott van a csukott ajtó mögött.

Pafffff.

Mivel munkaidőn kívül történt mindez, 25 €-ba fájt. Volna.

Ha a jófej ajtónyitó bácsi nem mondta volna, hogy elég 20 € is, mert történetesen a következő címletem 100 € volt. Mutattam az egyik folyosószomszédnak, hogy fel tudná-e váltani, úgy nézett a 100€-ra, mintha lett volna mögötte még három vagy négy nulla.

Szóval megúsztam 20€-val. Valami közeli kávézóban volt a bácsi, aztán mondta, hogy úgysem jön messziről, elég neki ennyi.

Utálom ezt a rendszert. Becsukod az ajtót és bezáródik azonnal. Mindig nálad kell lennie a kulcsnak, még ha egy pillanatra is mész ki.

 

Azt hiszem, eddig ez a leggyatrább napom. Reggel leégettem a jobb kezem, mert ellenőrizni akartam, hogy folyik-e a termosz. Folyt mint az állat, mert nem kattintom rá a kupakját, így mikor fejre állítottam, sikeresen ömlött belőle a forró teavíz.

Most este meg ez az ajtó.

És még az a szép, hogy az előbb azon gondolkodtam, hogy nahát, milyen vicces, hogy ma nem is voltam sehol, ésígy nem is költöttem pénzt. Ha-ha-ha! Hát elég kilépni a szobádból és máris könnyebb leszel 20 €-val, főleg, ha ilyen figyelmetlen valaki, mint én.

A nap pozitívuma az a mandarin volt, amit a szomszéd lánytól kaptam, miközben várakoztam a bácsira. Ő adta kölcsön egyébként a mobilját is.

Áááá, amint látható, ma nem volt valami fényes napom, úgyhogy ha holnap semmi sem történik, akkor is jobb lesz, mint a mai.

Küldjetek sok csít!

 

Egyébként gondolkodtam azon is, hogy megvárom a reggel 9-et, és elmegyek a TOAS irodába a pótkulcsért, mert úgy ingyen lett volna. No de oda el is kell jutni, rajtam meg papucs, pulcsi. Azért oké, hogy nincs olyan nagyon messze, de 20 percnyire tuti van, -8 fokban meg a sarokig se tudok eljutni papucsban és pulcsiban. Áááá.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr601685428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

langostejfol 2010.01.19. 21:09:27

csí.

ajtónyitogatással egész jól lehet keresni. biztos számlát se kell adni. lehet üldögélni egy közeli "kávézóban"... jobb, mint a szociológia.

vidra84 2010.01.20. 10:34:17

bácsi nyilván zsbre dolgozott, ha elég volt 20€ is. biztos nem maga tette hozzá a saját ötösét :-)

gigoca 2010.01.20. 20:11:32

Igen, azon ritka alkalmak egyike volt, mikor nem kaptam számlát itt. :)
És igen, én is gondoltam rá, hogy feladok egy ilyen hirdetés, és azt hiszem, a finn társadalom bizonyos szegmenseit is mélyebben megismertem volna, ha napi 8 órában kávézókban vagy kocsmákban üldögélek.

BoEk 2010.01.22. 01:09:26

Egy kis helyreigazitás.
Az ajtónyitó bácsinak az ajtónyitási dij teljesen a saját zsebére megy. Hivatalosan. Tehát szó sincs magyaros lenyúlásról.
süti beállítások módosítása