már
8

Turku

| Szerző: gigoca | 12:57 pm

Tervezzük, hogy a periódusszünet alatt, azaz ezen a héten egy nap elmegyünk Turkuba. Már csak azért is izgalmas a dolog, mert jövőre Turku és Tallin lesznek Európa Kulturális Fővárosai, és Turkuban már zajlanak az előkészületek.

Állítólag nagyon szép város. :)

 

Én meg (el sem hiszem), de most már tényleg-tényleg a végén vagyok a négy évet összepakolós, mindenféle változókat összenézős, átkódolós, újraellenőrzős folyamatnak, kész csoda, én mondom...

Előttem áll mondjuk még dolgozatjavítgatás meg saját dolgozatom megírása,de szépen mindent sorjában.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr41818768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.03.08. 13:48:37

első. én sem szeretek pakolni

gigoca 2010.03.08. 17:40:53

pedig te nem is olyanokat pakolsz, mint én...
süti beállítások módosítása