máj
13

Nyár

| Szerző: gigoca | 8:38 pm

Nem is meséltem, hogy múlt héten megtanultam kacsázni. Mindig is szerettem volna, és hiába próbálkoztam, nem ment, a VIP múlt heti látogatása viszont odáig fajult, hogy erre is megtanított. (Ugye múltkor korcsolyázni tanított meg.)

Ma már olyat is dobtam, ami négyszer (!!!) megpattant! Csak megfelelő kő kell hozzá, és jó technika. (Az nem túl megnyugtató,hogy ilyen jó az elfenekelő technikám, amivel a dobás technikáját elsajátítottam.)

Ma a csodálatos idő kicsábított, és 3-kor nekiindultam biciklizni, hogy a tóparton folytatom az épp aktuális irodalom olvasását. Az erdőben összetalálkoztam a lengyel lányokkal és Pasqualine-nel, úgyhogy együtt mentünk, és nekik is bemutattam kacsázó tudományomat. Aztán ettünk kicsit az erdőben, ők meg mentek Lappinkaariba, én meg olvasgattam a tóparton, aztán én is elnéztem Lappinkaariba, és egy kerti sütögetésbe csöppentem.

Úgy értem, utcai sütögetésbe.

Tudni kell, hogy a kertvárosi övezetekben a lakóházak között grillezőhelyek vannak kialakítva. Így ha jó az idő, a szomszédok kisereglenek és sütögetnek. Egészen elképesztő, de ez van itt tényleg. Most Erasmus-diákok szállták meg az egyik ilyen grillező helyet, és bár nem voltam meginvitálva, az egyik lengyel lány noszogatására pofátlanul ettem egy kolbászt zsemlével. Mentségemre legyen mondva, hogy nagyon sok kolbász volt, és mások is jöttek invitálás nélkül. Végülis ha úgy veszem, akkor most kompenzálok az eltűnt sajtokért meg joghurtokért.

 

Ja, és egyébként belementünk a tóba. Elképesztően hideg, én még ilyet életemben nem éltem! A lábfejem éppen, hogy benne volt a vízben, és szabályosan megfájdult a hidegtől. Ha belegondolok, hogy 2 hete ezek a szerencsétlen diákok ilyen hideg vízben merítkeztek meg nyakig, csodálkozom, hogy nem állt meg a szívük verni abban a jéghideg vízben! Brrr.

 

Egyre többen mennek haza, a koli szinte már félig üres. Szinte minden estére jut egy-egy búcsúbuli, amit általában a szobámból követek fél füllel. Szerencsére a litván lányok is maradnak május végééig, és itt a szinten alengyel lányok is.Mindenesetre holnap este a helyi főklubban Erasmus-os évadzáró buli lesz, DJ Clifftől is elköszönünk, bármennyire is vállalhatatlan zenéket játszott buliról bulira.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr72001081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerdesek05 2010.05.14. 00:08:53

ez aranyos, erasmusos diák mutatja kacsázó technikáját!:)
süti beállítások módosítása