már
17

néma csend és hullaszag

| Szerző: gigoca | 12:51 pm

Uramisten, már 4 napja nem adtam magamról itt életjelet. Nem fagytam meg, megvan minden testrészem, jól vagyok. Megírtam a WS-os esszémet, 17 oldal lett, rémesen büszke vagyok magamra, hogy ennyit tudtam írni angolul. No, ez mér messze van az Academic Englishtől, az tuti, de legalább látom már picit, hogy mi merre hány méter.

Leadtam a felvételis anyagomat a Nádor utcai intézmény online felületén, egy-másfél hónapos izgalom.

Most még írnom kell egy 3 oldalas research papert, ami nem tűnik soknak, de pont azért nehéz, mert 3 oldalt kell írni.

2 hét és megyek haza 6 napra.

Ja, és félidőhöz érkeztem!!!!! :)

 

És még valami, hogy Ti is nevessetek. Tegnap este láttam egy videót a tv2 Napló műsorából, ami szerintem az utóbbi időben nagyot zuhant a riportok minőségét tekintve, de most volt egy riport a lehető legképtelenebb válásokról, és ebben mondta egy ügyvéd, hogy volt, aki azért adta be a válókeresetet, mert a társa mindenáron el akarta olvastatni vele a Kommunista Kiáltványt. :DD

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr891846770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása