máj
24

Pünkösd

| Szerző: gigoca | 11:25 am

Úgy nézem, hogy itt a finneknél Pünkösd hétfő nem szünet. Tegnap minden zárva  volt, és azt gondoltam, hogy megmentem magam az éhhaláltól, és elmentem vásárolni egy pizzát, gondoltam, kirúgok a hámból.

És basszus, rákok voltak rajta!!! Ilyen apró pici rákok, és én tőlük rosszul vagyok.

A felét meg tudtam enni úgy, hogy leoperáltam az élőényeket, de egyszerűenképtelen voltam rendesen élvezni az ízt. :(

 

Az idő sajnos pocsék. Jelenleg 12 fok van, és esik az eső. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr252027070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

langostejfol 2010.05.24. 21:36:13

pedig a rákoknak műanyag ízük van.
süti beállítások módosítása