már
18

kollektív problémák

| Szerző: gigoca | 7:00 pm

Nagyon vicces, ahogy a külföldi cserediákok között váratlanul egyszerre bukkan fel egy probléma.

Nevezetesen az, hogy a haj nő. Még külföldön is.

Ma először ebédnél merült fel, mikor a lányok azon tanakodtak, hogy hova menjenek hajat vágatni, mert már nagyon kéne. Alsó hangon 20€ a vágás, én azt hittem, hogy több. Akinek melír van a hajában, vagy festeti, annak ugye a lenövés is probléma.

De ez nem csak a csajok baja ám.

Ma a szaunában a hongkongi srácon röhögtünk, mert miután megtörölte a fejét, úgy nézett ki, mint a legvadabb Dragon Ball-figura. :)) Mikor meg az elülső tincset lesimította az arcán, tisztára Kozsós lett a feje. Ezt persze nem mondtam neki, mert nem értette volna, csak röhögtem magamban.

Egyébként nekem is nagyon hosszú már a hajam, szerintem életemben nem volt még ilyen hosszú, még ötödéves koromban sem. Azt hiszem, ha végleg hazamegyek, majd jól megszabadulok tőle, és növesztem újra majd. A vége sajnos törik, hogy minél szükségesebb lenne neki egy egészségügyi vágás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr801850377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periptero 2010.03.20. 12:21:09

Látszott a képeken, akartam is írni, hogy milyen hosszú. :)

kerdesek05 2010.03.22. 12:38:32

finneknél a koleszban is van szauna?:)

egy északon még nem járt erasmusos

gigoca 2010.03.24. 21:13:22

@kerdesek05: Bizony van szauna! De "csak" heti háromszor működik, szóval nem akármikor mehetünk. Meg elvileg külön van fiúknak és lányoknak, gyakorlatilag viszont mindenki megy mindenkor.

kerdesek05 2010.03.24. 22:26:27

ez jó, szeretném megérni, hogy itthon is minden kollégiumban csak heti 3x lehessen szaunázni:)...
fürdőruha? vagy meztelen + törülköző?

egy északon még nem járt erasmusos
süti beállítások módosítása