már
20

| Szerző: gigoca | 11:30 pm

Napok óta bennem egy van furcsa érzés, egyfajta türelmetlenség. El kellett telnie pár napnak, míg rájöttem, hogy ez bizony annak szól, hogy 10 nap múlva megyek haza.

Nagyon furcsa és néha rossz érzés. Bénít. Nem tudok semmire koncentrálni, hamar elvesztem az érdeklődésem, bármivel is foglalkozom. Izgatott vagyok, már nagyon ülnék a buszon meg a repülőn. Tényleg rettentően furcsa érzés.

Igazából azt furcsa átélni, hogy bő két héttel az utazás előtt kezdődött a dolog. Jóformán semmivel nem tudom magam igazán lefoglalni, mert hamar, tényleg nagyon hamar megunom. Márpedig nem egy dolog van,amivel bizony nagyon haladni kellene...Nincs mese, valahogy ide kell szögeznem magam ehhez a székhez, és csinálni kell a dolgokat, nagyon szigorúnak lenni magamhoz, mert egyszerűen luxus így bánni az idővel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr741855664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periptero 2010.03.21. 00:14:27

Azért annyira nagyon ne legyél szigorú! :)

Elsőőő

gigoca 2010.03.21. 01:03:45

:)) Hidd el, ez már az a kategória, amikor szigorúnak kell lennem. Elég elnéző voltam magammal eddig. :)) De már jól haladok, az egyik dolgot majdnem befejeztem! :)

gigoca 2010.03.21. 01:13:40

Igazából ha jobban belegondolok, az elmúlt napokban több hasznos dolgot is csináltam akkor, mikor meguntam a kötelező dolgokkal való foglalkozást. Például nekiálltam megérteni a SEM-et, és az Amosban próbálgattam mindenféle modelleket készíteni. Ezt például hasznos dolognak érzem, bár tény, hogy nem ez volt a legégetőbb dolog, amivel az időmet tölteni kellett volna... :))

Periptero 2010.03.22. 17:15:48

@gigoca: Ebben a kategóriában - ismerve Téged - valahogyan nem hiszek teljes meggyőződéssel. :)

Tudod: "Kell egy kis áramszünet ..."
süti beállítások módosítása