ápr
10

LK

| Szerző: gigoca | 12:19 pm

A lengyel diákokat valósággal letaglózta a lengyel államfő és több fontos lengyel vezető repülőgép-szerencsétlenségének híre. Egyre másre linkelik ki a facebook-ra a különböző hírforrások híreit.

Nagyon érdekes átélni, hogy amint megláttam a hírt az indexen, nekem is az jutott az eszembe, hogy vajon a lengyel ismerőseim most mit gondolhatnak/érezhetnek. Valahogy közelebb éreztem magamhoz ezt a hírt azáltal, hogy ismerem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr691909412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periptero 2010.04.10. 13:03:09

Hú, ez nagyon durva. Nálad értesültem, most néztem a többi hírt.
süti beállítások módosítása