ápr
19

Tallin

| Szerző: gigoca | 4:22 pm

Voltunk Tallinban, képek itt.

Csodaszép hely, nekem nagyon bejött. Hasonlít Prágához, de egyáltalán nincs még annyira ráfókuszálva a turistákra. Ide még vissza kell jönni. :)

És kompoztunk is, nagyon szuper volt, és aztán este,mikor hazaértem, még simán azt éreztem, hogy ring alattam a padló, mikor ültem a széken. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr411934660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

langostejfol 2010.04.19. 16:58:03

esimene

tényleg tök jó. pont most keresünk nyári úticélt, majd felvetem a többieknek.

gigoca 2010.04.19. 21:51:28

Támogatom, amivel még pluszba tudod motiválni a többieket:
1. Komppal át lehet menni Helsinkibe, ahol 65 euróért lehet hotelszobát bérelni az Omena Hotel-lánc hoteljeiben, szobánként 4 ágy, és mivel interneten működik az egész, akár még többen is alhatnak a szobában hálózsákban. (de szerintem ha 4 ember alszik, akkor sem vészes a 4000 Ft körüli ár, ha szétdobjátok.)
2. Van strand, lehet fürdeni a tengerben.
3. A Radison SAS szálló tetején működik egy szupi kávézó, durván jó kilátással. :)

vidra84 2010.04.20. 20:37:04

2. Nehéz eljutni Tallinba 3. Helsinkiben nagyon drága a pia 4. Fürdeni a Balti tengerben? :-)

gigoca 2010.04.20. 22:12:16

Petike, ezért kell Tallinból átvinni a piát Helsinkibe! Itt is mindenki kartonszámra vitte fel a kompra a vodkát.
süti beállítások módosítása