jan
15

Kicsit honvágyam van

| Szerző: gigoca | 2:45 pm

Na jó, nagyon. Már napok óta érzem, hogy kezd az emberben átalakulni ez, hogy olyan ez az egész, mint egy nagy nemzetközi sítábor. Mert kezdenek hiányozni dolgok és személyek. Hiányoztok, Ti, akikkel nap mint érintkezem otthon. Hiányzik a környezetem, hiányoznak a személyes tárgyaim, a könyveim, hiányzik a lehetősége annak, hogy egyek egy jó kis sült kolbászt. Érted, utoljára a kolbászfesztiválon ettem októberben, no meg karácsonykor, de akkor is, a lehetősége hiányzik, nem feltétlenül az, hogy megtegyem.

Most például a Nagy Műhöz (=disszertáció, csak így fogok mostantől hivatkozni rá) kaptam otthonról segítséget, és annyira meghatott, hogy majdnem elbőgtem magam. Na mindegy. :)

Tudom, meg kell próbálnom arra koncentrálni, hogy mik azok a dolgok,amiket csak itt és csak most tudok megtenni, hiszen 4 és fél hónap múlva haza fogok menni végleg, és tudok enni sült kolbászt, ha akarok. De például befagyott hatalmas tavon aligha fogok sétálgatni például. :) Vagy 5 €-ért (kisebb vagyon!!!!) alig fogok Snowstorm nevű koktélt inni (iszonyú édes, sose próbáljátok ki!).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr611674589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.01.15. 14:54:25

első. most csak szalonképtelen dolgok jutnak eszembe, azt meg nam akarom ide írni

gigoca 2010.01.15. 15:35:34

Szalonképtelen??? :) Nyugodtan! Kíváncsivá tettél! :) :)

vidra84 2010.01.15. 16:14:36

szerintem ilyenekről nem kéne posztot írni, pláne látens (?) feministaként

gigoca 2010.01.15. 17:28:08

Most teljesen komolyan: fogalmam sincs miről beszélsz. :-D Áruld el, légyszi!!!!

vidra84 2010.01.16. 12:08:43

én a helyedben nem irogatnék arról, hogy mennyire hiányoznak az (otthoni) kolbászok. ez meglehetősen hímsoviniszta

keria 2010.01.17. 12:30:20

5 ajró egy koktélért nem drága, majdnem annyiba kerül itthon is. Meg egyébként is: jól érezni magad mentél ki, nem? A disszertációdat úgyse ott fogod megírni, amikor annyi mindent lehet csinálni...

gigoca 2010.01.17. 14:47:59

De-de, szépen ügyesen foglalkozom a disszertációval, és én valóban ezért (is) vagyok itt!
De most komolyan.
Én lennék a legnagyobb marha jelenleg a világon, ha nem használnám ki ezt a pár hónapot arra (is), hogy haladjak a dologgal.
Nekem ez a féktelen ereszd el a hajam bulizás meg ez a hű, de fasza csávók vagyunk életérzés már nem kell... :)
süti beállítások módosítása