jan
17

életképek

| Szerző: gigoca | 2:44 pm

A harmadik emeleten a legnagyobb kupleráj kellős közepén három lány egy finn sorozatot néz a tévében. Az előbb még videoklipek mentek.

A mosókonyhában eluralkodott a káosz, ember embernek s ruha ruhának farkasa, a mosógép-előjegyzés mit sem ér, ha fittyet hánynak rá úgy, hogy még a ruhámat is letettem a gép elé jelezve, hogy jövök, vagyok, visszatérek és be vagyok írva abba a nyomorult könyvbe. És visszamegyek 10 perc múlva, és forog az a nyomorult gép, mert valaki belerakta a ruháit. ARGH!!!!

És tudjátok, hogy mit tettem?

Fogtam és beraktam a másik üres gépbe a ruhám, annak ellenére, hogy oda is be volt írva valaki (jó, 3-tól volt beírva, és fél 4-kor volt üres a gép).

Nem vagyok magamra büszke, de különben nem lenne tiszta ruhám. Miért nem lehet tiszteletben tartani a szabályokat? Máshogyan képtelenség együtt élni...

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr391679421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.01.18. 08:48:09

első. dögöljön meg a szomszéd tehene is?

gigoca 2010.01.18. 13:35:05

jóóóó, már megbántam sokszor...de szerencsére nem volt belőle nagyobb gond, mert aztán pont akkor jöttek a jogos mosógépbérlők, amikor lejárt a program, elmagyaráztam nekik a szitut, és jófejek voltak, megértették, én meg nem fogok többet ilyet csinálni.
Az egyik csaj mesélte, hogy tavaly volt olyan, aki ilyenkor leállította a programot, kipakolta a csuromvizes ruhákat a padlóra, és berakta a sajátját.
Az a baj, hogy ilyen szituban mit tudsz csinálni? Mármint amikor Te vagy előjegyezve, és valaki más meg berakja a cuccát, de úgy, hogy szemmel láthatóan ott vagy már, mert én is ott hagytam a szennyesem a gép előtt. De nem, ez nem zavarja, és berakja a saját ruháit. Ezt annyira nem tudom megérteni...

vidra84 2010.01.18. 15:17:06

Ha valaki akkor rakja be a ruháit, amikor ott vagyok, és látom, akkor szépen megkérem, hogy ne tegye be, hanem kövessük az előjegyzést. Hidd el, sokszor használ a szép szó...

gigoca 2010.01.18. 16:06:31

De pont az volt, hogy lementem pár perccel korábban, mint ahogy kezdődött volna az én session-öm, :), és láttam, hogy hátra van még 10 perc a programból. OK, nyilván megvárom, letettem a ruhákat,a mosóport meg az öblítőt a gép elé. Gondoltam, visszanézek 15-20 perc múlva, addigra lejár a cucc, ő kiveszi a ruháit, átpakolja a szárítóba, most minek szobrozzak ott.
De mikor visszamentem 20 perc múlva, már egy újabb adag forgott a gépben, a kijelzőn meg ott villogott, hogy 34 perc még hátra van, és akkor szakadt el a cérna.
Tehát én nem találkoztam vele, ő viszont jól láthatta, hogy megérkezett a kis motyójával a következő ember, aki használná a gépét.

langostejfol 2010.01.19. 11:59:36

ki kell pakolni a ruháját, és reménykedni benne, hogy nem lesz tőle annyira ideges, hogy a tiédet is kirakja cserébe. (vagy végig kell várni a 30 percet, amíg lemegy a sajátod.)
süti beállítások módosítása