jan
20

Langyos

| Szerző: gigoca | 8:20 pm

A mai napom már kellemesebben telt, mint a tegnapi. Újra találkoztam a lányokkal, akik ellentmondást nem tűrően közölték,hogy pénteken megyek velük bulizni (?), szombaton meg a public saunába.

A tamperei Erasmus-os diákok között elég annyit mondanod, hogy Love Hotel, és mindenki tudja, mire gondolsz. Szeretném leszögezni, hogy még sosem jártam ott.

De azt hiszem, nem kerülhetem el a sorsom.

Egy csomó diákbuli ide van szervezve, állítólag állandó a tömeg, és gyakori, hogy a belépőjegyen túl is kell fizetni a ruhatárért. Ez azért itt Finnországban is vérlázító dolog. Gyakoribb, hogy nincs belépő, de pl 2€ a ruhatár, vagy van belépő, de akkor a ruhatár ingyenes vagy nem kötelező.

Na hát múlt héten állítólag 7€-t kértek mindennel együtt egy heringélményért, ahol ráadásul az eeeeeelektro meg hip-hop zene megy. Ismertek. El tudtok képzelni egy ilyen helyen...? Én igen, de abban sok köszönet nem lenne.

Na, a mostani pénteki buli ebben az erotikus filmek hangulatát idéző névvel rendelkező helyen lesz, ami egyébként -úgy tudom- csak a nevében hotel. Pedig milyen jó árucsatolás lenne: mattrészegen nem kell messzire menned, hogy ledőlj. Ha valóban ráveszem magam, hogy megnézzem, természetesen képes illusztrációval díszített beszámolóm itt fog virítani.

 

Ja, amúgy ma a Women's Studies-os tanárnő a következő feliratú pólóban jelent meg: Global Feminist Conspiracy.

Szerintem csak én vettem észre. Nekem bejött. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr311688530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.01.21. 09:00:07

nem ér, nem voltam gépközelben :-(
süti beállítások módosítása