jan
23

Nyugis szombat

| Szerző: gigoca | 7:16 pm

Tegnap este ismét party volt a 3. emeleten. Előzetes terveimmel ellentétben mégsem mentem el a Love Hotelbe, de felmentem a lányok szobájába egy kicsit. Diana irtó finom dolgot készített: barna kenyeret pirított meg valahogy (nem kenyérpirítóval, hanem mintha sütőben csinálta volna), majd fokhagymát kent a kenyerekre, de úgy, hogy éppen érezted a szádban az ízt. Nagyon finom volt!

A 3. emeleten ment a nagy bulizás, két asztalnál is játszottak valamit, a szabályokra tök felesleges ilyenkor rákérdezni, mert a lényeg úgyis az, hogy inni kell. Akárki nyer, akárki veszít.

(Azt hiszem, igaza van Jézusnak, és be kell mutatnom nekik előbb-utóbb a vodkaváltót...)

Délelőtt aztán lenéztem újra a 3. emeletre, mert fel akartam iratkozni a kedd esti olasz főzőleckére (bizony, ilyen is van ám itt!). Hát ne tudjátok meg, mi volt itt...törött szék, irtózatos mocsok, igazi csatatér. Ne értsetek félre, nem vagyok a bulizás ellen, de a rongálást nem szeretem.

(Amúgy újra találtam egy üres sörösdobozt. Vicceltek?! 15 eurocentet ér, ha visszaviszem!)

Délután pedig egy másik finn tutorral, Mirkkával és az egyik litván lánnyal találkoztam, és elmentünk egy kávézóba. Egy igazi aranyos északi házikócska, sőt, házikócska-komplexum az egész, ahol múzeum is üzemel, de csak nyáron.

Isteni almás sütit ettem, és nagyon finom kakaót ittam! Ide még vissza kell jönni!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr601696043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periptero 2010.01.24. 12:22:59

Hát már megint :)

Az olasz főzőleckén tanultakat kérem pontosan legyezni. :)

gigoca 2010.01.25. 13:56:49

OK, nem csak az akadémiai, hanem a konyhaangolomat is fejleszteni fogom. Vagy a konyhaolaszt, ez még nem eldöntött. :) :)

Periptero 2010.01.26. 10:09:47

Szuper! De tényleg kérem a recepteket és minden más hasznos tudnivalót. (Olaszul nem vállalom :) )

gigoca 2010.01.26. 18:42:53

Óóóó, sajnos elmaradt az olasz főzőlecke, mert fáradtak voltak a főszakácsok... :(
süti beállítások módosítása