jan
29

pletykafészek

| Szerző: gigoca | 10:18 pm

És még valami:

az előbb voltam az 5. emeleten Dianaéknél szemöldökszedő csipeszért. (Nem hoztam magammal, mert tudtam, hogy valakinél úgyis lesz.) És találkoztam a security guy-jal, aki úgy lépkedett a folyosón, mintha ő maga lenne Arnold Schwarzenegger a Terminátor 1-ből, már csak a napszemüveg hiányzott róla. De ugye az minek ilyen sötétben itt északon.

 

Amúgy pletykáltunk a lányokkal. Tegnap a buliban ismét elég sok új felállást láttunk az emberek között, a legmeglepőbb nekem a házas holland srác és az egyik német csaj volt, és én még örültem is, hogy na, végre összejöttek, mert itt laknak a szintemen, és állandóan láttam, hogy tök sok időt töltenek együtt meg tökre lehetett látni, hogy vonzódnak egymáshoz. Aha, akkor még nem tudtam, hogy a srác házas. Állítólag. Natalia, az egyik lengyel lány azt mondta, ő az első szemeszter óta már nem akad fenn semmin. Nálam is elég magas ez a küszöb, láttam én már karón varjút, ahogy mondani szokás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr691713666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.01.30. 20:22:11

első. a Terminátor leglátványosabb pillanata, amikor a 2-ben Arnie kilép a liftből a vigyorgóban

gigoca 2010.01.30. 21:03:23

A legviccesebb meg az, amikor a kiscsávó mosolyogni tanítja. :-D Azon mindig behalok!
süti beállítások módosítása