feb
25

Ez is, az is

| Szerző: gigoca | 11:48 am

Az egyik az, hogy megfigyeltem: a finnek tobbsegenek nagyon aranyos pisze orra van. Olyan kis manoszeru, es ettol egy csomo finn arca teljesen manoszeruve valik. Ez a manok orszaga.

A masik, hogy naluk a kockas/negyzetracsos fuzetben nagyobb kockak vannak, kb masfelszer nagyobbak, mint a mi fuzeteinkben.

Tegnapelott egyebkent ujra bemutattam fozotudomanyom. Van ez a Cultural Conversations ora, ahol negyen vagyunk egy csoportban, es mi magunk szervezzuk a temakat talalkozorol talalkozora. Na, es most kedden az olasz lanynal csinaltunk gasztro-estet, en ismet paprikas krumplit foztem, masra nem mertem vallalkozni, nekik meg ez ugyis uj. Francesca rizottot csinalt, Sandra francia almas pitet, Katja pedig hozott egy finn sajtot, amit serpenyoben megmelegitett de csak annyira, hogy ne kezdjen el folyni szanaszet, es aztan felvagta csikokra, es vegul dzsemmel ettuk meg. Nagyon furcsa volt, mert olyan allaga volt a szadban, mint a ragoguminak picit, ilyen gumiszeru, viszont edes es sos is egyszerre, tenyleg nagyon jo volt!

Katja egyebkent ma ejjel Budapestre utazik latogatoba a fejevel. Igen, kb annyi idos mint en es ferjnel van. Ugyhogy adtam neki tippeket, hogy hova menjenek, mit nezzenek meg. Elsosorban a furdok miatt mennek, de mondtam neki, hogy feltetlenul latogassanak el egy romkocsmaba!!! No meg persze a varba! :) Nagyon kivancsi vagyok, hogy milyen elmenyekkel fog visszaterni.

A vacsizas utan egyebkent nagyon sokaig, ejfelig beszelgettunk. Mindenfelerol. Nagyon jo volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr321789204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása