feb
25

Lenyulas finn modra

| Szerző: gigoca | 11:57 am

Par hettel ezelott a kovetkezo eset tortent meg velem. Reggel kilepek a kollegium ajtajan, es szinte azonnal leszolitott egy srac, hogy otthon hagyta az inzulinjat, nem adta be maganak, penzre lenne szuksege, hogy felhivja a fonoket, hogy ertesitse, blabla.

Rettentoen kamuszagu volt az ugy, es be kell vallanom, hogy bar adtam neki egy kis aprot, tenyleg csak par centet, sokat gondolkodtam azon, hogy vajon at lettem-e vagva vagy sem. Kicsit szegyelltem is magam, hogy meggyanusitok valakit azzal, hogy atvert, de homalyos volt a sztori, de ugyanakkor ki is volt talalva, hogy ugye rogton azzal nyit, hogy cukorbeteg es nem adta be az inzulint, en pl ettol total lesokkolodtam az elejen, es kevesse figyeltem a mondandoja tobbi reszere.

 

Na, ma reggel ugyanigy kilepek az ajton, teszek par lepest, es a kis baratocskank lepne oda hozzam, hogy....ho-ho-ho, nem fogsz megint atverni!!! Ra sem neztem, csak odasziszegtem neki, hogy I have stopped few weeks ago...

A srac teljesen hetkoznapi ruhaban volt, semmi kulonos nem volt vele, tenyleg, mintha egy lenne a sok finn kozul itt Tampereben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr141789220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.02.25. 12:15:43

első. nem rossz ötlet ez az inzulinos, csak egy kicsit sablonos. olyan mint a kórházban van a feleségem, és csak egy kis apró kéne, hogy felhívjam
süti beállítások módosítása