már
18

apróságok

| Szerző: gigoca | 6:54 pm

Az egyik csaj a WC-be zárkózva skype-olt.

Nekem meg egy picit bevérzett a jobb szemem.

A kettő között nincs összefüggés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr161850355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periptero 2010.03.20. 12:27:47

És van valamid rá? Mitől vérzedd be?
Jah, és egyébként elsőőő

gigoca 2010.03.20. 14:52:07

Már szerencsére meggyógyult. Szerintem két dolog volt egyszerre: túl sokat ültem a gép előtt és elfáradt, és utána nagyon kevés alvás után reggellencsét tettem be,ami már nagyon régi, és le kéne cserélni. És a folyadékom is régi már, úgyhogy így együtt ezek okozhatták. Azóta szemüveg, meg öblögettem kamillateával, és már sokkal jobb, nem is látszik semmi. :)
süti beállítások módosítása