ápr
12

| Szerző: gigoca | 2:58 am

Megint töltöttem fel új képeket ide.

Ma ugyanis ismét elmentem biciklizni egy nagyot, és nagyon jó volt! Kis szerencsével egy mókust is le tudtam volna fotózni, de mire előkaptam a gépem, elbújt a fatörzs mögé, amin fejjel lefele lógott. Egy finn fickó próbált nekem segíteni, hogy hol is jár éppen a mókus a fán, miközben jót vigyorgott rajtam, ahogy próbálom becserkészni az állatot egy fotó erejéig, de sajnos végül nem sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr311913507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.04.12. 08:45:41

első. nálunk meg választások voltak
süti beállítások módosítása