jan
18

Megvan Mirkó biciklije

| Szerző: gigoca | 1:23 pm

Ebéd előtt megvettem a jegyem a csütörtöki jéghoki meccsre. :) Aztán ebédnél összetalálkoztam Yoo-val, aki mondta, hogy kaja után hazamegy Lapinkaariba, és hogy nincs annyira messze gyalog. Valóban. 25-30 perc alatt ott is voltunk. Azért mentem vele, hogy megmutassa az ottani TOAS épületeket,mert az egyik előtt ott vár rám egy bicikli, amit Mirkó hagyott ott. Totálisan elfelejtettem, hogy mi az a felirat, amit a biciklin keresnem kell, csak az volt bennem, hogy "Juventus", de nem ez a felirat, de valami ilyesmi, és hogy ha meglátom, fel fogom ismerni.

Nos, valószínűleg még sok ember alkalmazta ezt a technikát, mert rengeteg bicikli (~30) volt lelakatolva és 10 centis hóréteg alatt szenderegve a kollégium előtt. De megtaláltam!!!! És az van rajta, hogy Jupiter. :) Szerintem nem lesz vele gond. :)

Hazafelé pedig sétáltam egyet, bár az a helyzet, hogy itt pár napja porhó hullik az égből, ami olyan, mintha láthatatlan hó hullana, de az arcodon meg a szemeden baromira érzed, hogy valami esik, szemerkél. Ez az igazán alattomos hóesés.

Visszafelé pedig láttam két kisgyereket, akik közösen cipeltek egy hokiütőt. Ha nem tudnám, hogy Finnországban vagyok, tuti azt gondoltam volna, hogy szegény gyerekek, és hogy kettejüknek van közös ütőjük. Na mindegy. De egyébként nagyon ügyesen csinálták, mert ráakasztották a táskáikat, és az egyik fogta az egyik végét, a másik a másikat, és úgy vitték ketten a cókmókokat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr641681807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.01.18. 15:15:39

első. ez a bicikli dolog tetszik

gigoca 2010.01.18. 16:07:24

pedig fotót nem is láttál róla (nem volt nálam a gép)...
süti beállítások módosítása