már
27

| Szerző: gigoca | 12:49 pm

Tegnap jó nagy buli volt a Sahában, szerintem mindenkit feldob az, hogy nem kell sapka meg kesztyű, sőőőt Fandának, a cseh srácnak már kabát sem ahhoz, hogy kimozduljon.

Nagy sebességgel olvad a hó, aminek mindenki örül. Az utcára nagyon durván le van fagyva egyébként a hó, Francesca, az egyik olasz csaj tegnapelőtt el is nyalt szegény (bár meg kell jegyezni, hogy saját bevallása szerint sem tudok már egyenesen közlekedni az eset megtörténtekor), mindenesetre fel van kötve a keze.

Kb. egy hónapja lehettem ilyen táncos helyen legutóbb, és nagyon örültem, hogy most nem volt semmi 2 és fél óráig tartó latin blokk meg ilyesmi, és bizony a legnagyobb őrület a Macarena és az A-ha Take on me című számára mentek. :) Közben azon gondolkodtam, hogy az a fantasztikus tudásom, amit a 90-es évek magyar gumipopja témakörében felhalmoztam, mégis mekkorát ütne már, ha mondjuk brit vagy amerikai lennék,és tényleg tudnám az összes angol nyelvű gumipop szöveget...bár ha belegondolok, a 90-es évek magyar gumipopja egyszerűen utánozhatatlan és megismételhetetlen!!!

 

Ma egyébként este megyünk az Earth Hour-ra, este fél 9-kor lekapcsolják a Keskustorin a fényeket, nagyon kíváncsi vagyok, nekem ez tavaly kimaradt Budapesten!!!

Holnap este meg valami indiai ünnep lesz, erről a másik Francesca szólt, hogy menjünk, és tényleg izgalmasnak tűnik. Nagyon jófej lány, nagyon bírom, ő is emlékeztet egy régi ismerősömre. A pasija is aranyos, Alberto, ő meg tökre hasonlít a Tintinből .

Erről jut eszembe, hogy anyukám mindig nyalókafejűnek nevezte Tintint... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr551872673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.03.27. 19:41:16

első. itt nem lesz earth hour, mert úgy nem tudok wowozni
süti beállítások módosítása