ápr
29

Posta

| Szerző: gigoca | 2:14 pm

Ma voltam postan is. Otthon se jarok mar surun, mert szeretek komplett agyverzeseket meguszni, de ugy voltam vele, hogy egyreszt keresztlanyomnak mindenkeppen szerettem volna kuldeni szulinapi kepeslapot, es az milyen meno mar, ha Finnorszagbol kap, masreszt meg legalabb megtekintem ezt az intezmenyt itt.

Nos hat.

A posta nem ugy nez ki, mint egy posta. Inkabb olyan, mintha egy papirboltot meg egy postat osszegyurtak volna. Mindezt ugy, hogy a kulalak egy ugyfelszolgalatra emlekeztet.

Vannak kis pultok, ott tudod kifizetni a boritekot, kepeslapot, levelpapirt stb, es ott adod fel a leveleket is. A postasok allnak a pult mogott, es hat ilyen az egesz. Furcsa volt.

 

Egyebkent meg utolert a vegzetem. Ma egy lany azzal jott oda hozzam az egyetemen, hogy "ugye te vagy az, aki ert a statisztikahoz?". A tortenet igazabol arrol szolt, hogy tegnap egy lany, akivel par orara egyutt jartam, megkeresett skype-on, hogy hetfore le kell adnia egy dolgozatot, es segitsek, mert statisztikat kell csinalnia SPSS-ben, es nem tudja, es jaj-jaj-jaj. A tegnapi napom tobb szempontbol sem volt a legjobb, de mondtam neki, hogy kuldje at, belenezek. Na most a problema nem egyszeru, es szerintem manualisan hamarabb a vegere er, mint en felfogom, kitalalom SPSS-ben plusz elmagyarazom. De eszmeletlenul eroskodott, mar komplett tanulmanyokat kuldott at, hogy nezzem meg, es hogy abban olyan egyszeru.

Az ilyet egyebkent sosem ertettem. Alig ismerjuk egymast, neki van egy hetfoi hatarideje, nekem egy szerdai vizsgam, amire keszulok, es mikor finoman jelzem, hogy nem hiszem, hogy erre most igy idom lenne, es manualisan tenyleg gyorsabban kitalalja, meg igazabol o tudja, hogy mit akar elemezni, na es akkor jon az eroszakoskodas, hogy de nezzem meg meg ize. Kenytelen voltam a vegen kicsit udvariatlanul kozolni vele, hogy ne haragudjon, de epp kedvezotlen hireket kaptam otthonrol, es most nem vagyok a legjobb allapotban ahhoz, hogy statisztikai problemakon torjem a fejem, na, akkor kezdett csak szegeny szabadkozni, hogy oke, megoldja egyedul. :S Nem jo erzes, mert szeretek segiteni, csak igazabol az a vicces, hogy mar egy parszor megszivtam azzal, hogy reg nem latott emberek keresnek meg, es meg csak korites nelkul (szia, hogy vagy, mi ujsag veled) statisztikai segitseget kernek. En meg mindig tokre megorulok, hogy de aranyos, hogy az eszebe jutottam, erre jon a kovetkezo: tudnal nekem segiteni? :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatampereben.blog.hu/api/trackback/id/tr501961975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidra84 2010.04.29. 14:50:35

na és ilyen postájuk van a finneknek?noob.hu/2010/04/29/posta3.jpg

langostejfol 2010.04.29. 20:52:01

@vidra84: ez egy büfé. ott van a ketchup a néni kezében.

vidra84 2010.04.30. 09:28:36

@langostejfol: lángossütő, ahol csekket is elfogadnak

gigoca 2010.04.30. 12:55:58

Egy csalamádés hamburgert kérek és egy kaparós sorsjegyet!
süti beállítások módosítása